RAWATAN MEMBUANG TOKSIN DARI TUBUH

RAWATAN MEMBUANG TOKSIN DARI TUBUH

Wednesday 14 March 2012


BAGAIMANA MELIHAT TERDAPATNYA TOKSIN DALAM TUBUH DAN CARA-CARA RAWATAN

KETAHUI TANDA TAHAP TOKSIN DALAM DIRI ANDA
BIASA ATAU KRONIK

Hitam pada setiap ruas jari dan buku lima

Ruas-ruas di belakang jari berwarna hitam / gelap. Ini menunjukkan tanda toxemia pada tahap yang kronik. Di sokong pula dengan tanda ruas-ruas pada tapak tangan dan jari lebih hitam daripada normal. 

Keadaan toxemia (toksin/keracunan) tahap kronik ini boleh membawa kepada penyakit-penyakit seperti migrain, sistem imuniti menurun dan lemah serta terdedah kepada penyakit degenaratif. Ini kerana, toksin yang terdapat dalam tubuh boleh mengganggu sistem organ dan saraf sehingga mengakibatkan penyakit seperti ini dan memerlukan cara-cara rawatan khusus..

Ia juga menunjukkan seseorang itu berkemungkinan besar terlalu bergantung kepada pain killer. Cara-cara rawatan dengan mengambil ubat-ubatan kimia seperti ini boleh mengundang kepada berlakunya deposit toksin besar-besaran dalam tubuh. Bahaya sangat kalau diamal berterusan.


Cuba saudara saudari lihat pada bahagian pangkal kuku dalam gambar di atas. Terdapat tanda hitam di lengkungan pangkal kuku. Ini menunjukkan toksin telah mengganggu fungsi pankreas dan jika ini berlaku, kadar gula dalam darah akan meningkat. Jika kadar gula meningkat, jawabnya kencing manis lah.

Tahap kencing manis tidak dapat diukur melalui diagnosis tapak tangan. Ia perlu dirujuk ke klinik atau hospital atau beli tester sendiri. Namun jangan risau, walau bagaimanapun tahap kencing manis yang ditanggung pesakit, Kita ada penawar dan cara-cara rawatannya.

Penawar yang bukan ubat...
Penawar yang pelik tapi luar biasa...
Penawar yang SANGAT MUJARAB...
Cara-cara Rawatan: MINUM BANCUHAN GARAM BULUH 3 KALI SEHARI
DAPATKAN GARAM BULUH DARI AMRAN , CALL SEKARANG 012-2178384

1 comment: